Yemezler


Bu aralar çay bahçemden uzak kaldım. Çok yoğun ve yorgunum. Ama dün gittim ya rahatladım bahçemde… Tv ye baktım… Etrafımdaki insanlara baktım… Bir umutsuzluk bir umutsuzluk…

Birkaç yıl önce çağdaş dans yapan bir arkadaşımın eserinin adı YORGUN’du.

İşi izediğimde hayattan ne kadar yorulduğunu fark etmiştim kendisinin. Yıpranmıştı. Belki etnik belki kültürel, belki insani değerlerinin üstüne geldiği bir YORGUNluktu.

Bir haftadır düşünüyorum, hayattan yorulmak mümkün müdür. Şu insanoğlunun son yüzyılda keşfettiği en tehlikeli ve güzel şey olan internet bile DÖVLETimizin isteğine bağlı olarak kısıtlanabiliyor ise hayattan da YORULMAK mümkündür.

Hayattan yorulan birkaç arkadaşım var şu sıralar etrafımda intihatı düşünen. Zorla da olsa son enerji kırıntılarımla kendilerini hayata bağlanmaya davet edip duruyorum. Tam bu sırada hayat kaybetmekten ve yorulmaktan bahsederken Sevag’ın “kaza” eseri ölümü geliyor.

Bana göre cinayet. Ama başkasına göre “kaza”.

Bizim bu ülkede daha önce gördüğümüz kazalaraa benzer bir “kaza”. “Kaza” olmayan bir “kaza”.

Yemezler DÖVLET yemezler.

12 saate yakın bir süre sonra teslim edilen bir ceset. Askerdeki en yakın arkadaşı diye yutturulmaya çalışılıp sonra BBP’li Muhsin Yazıcıoğlu’nın videolarının facebook sayfasından çıktığını öğrendiğimiz bir “yakın arkadaş”.

Yemezler GENELKURMAY yemezler.

Küçük bir matematik yapalım…

Şu ülkede sadece 45 bin Ermeniden şu sıra askerde olan kaç kişi olabilir sizce? Bir düşünün.

Peki bu Ermeniler arasında kaç kişi vardır sizce şu an askerlik görevini yapan?

Peki bu sayı içerisinde kaçı 24 Nisan gibi Ermeniler için matem günü olarak bilinen soykırım gününde elinde tehlikeli bir silahla oynamaya çalışır?

Cevaba bile gerek yok…

Ben yemedim, yemeyeceğim.

YEMEZLER Türkiye YEMEZLER…

Yemezler” üzerine 3 yorum

  1. Ne kadar önyargılı olduğunuzun farkında mısınız? Bir genci bilerek öldürmenin Genelkurmaya, bu devlete, ülkeye (aynı zamanda sizin de ülkeniz) ne faydası olabilir ki? Bunun cevabını verebilir misiniz? Bir insanın paylaşım sitesi sayfasında “Muhsin Yazıcıoğlu”nun videosunun olması o kişinin kolayca katil olabilmesi mi demektir size göre? Eğer öyleyse sizin sayfalarınızda bir Ermeni milliyetçisinin adı geçiyor diye birileri de size aynı yakıştırmayı yapsa ne kadar haklı olabilir ki? Biraz daha sağduyu lütfen, biz aynı toprakların aynı hayatın bireyleriyiz. Birbirimize nefretle bakmak bize hiç birşey kazandırmaz. Saygıyla…

    1. Önyargı yı çoğunluk’a sormaktır ahlaklı ve adaletli olan azınlık olan ve ezileniin biraz daha sagduyulu olmasını istemek onları sessizlige gommeye calısmaktır. Hem katledilip hemde katledeni teselli etmek. Pehhhhh

  2. Yeterince sağduyuluyum arkadaşlar
    sadece soru soruyorum…
    siz bana Sevag’ın öldürülmesini bir açıklayabildiğinizde ben de sizlere açıklayabilceğim herşeyi.
    Sizleri hassasiyete davet ediyorum. Benim yazılarımda milliyetçilerin ve solcuların ve liberallerin herkesin ismine rastlayabilrsiniz. Ama desteklediğimi sadece kişilerin isimleri üzerinden söyleyebilirim.
    Herhangi bir milliyetçi görüşü veya kişiyi desteklememekteyim…

Bir Cevap Yazın

