Çay bahçesinden Aforizma


Gecenin bir vakti evinizde tam da sızmak üzereyken, bir film, bir dizi repliği ya da bir şarkının, üstünüze üstünüze gelip yalnızlığınızın boğazınızı düğüm düğüm ettiği olmuş mudur?
Bugün bende oldu.
Sabah beri çay bahçesi ile sokak arasında dokuduğum mekik sonrasında gece 02:02
ÖNCE dizide bir replik… e2 HUNG.
Eski zamanlardaki gibi yüzelim mi  der karısı eski kocasına.
Yüzerler eskisi gibi hissetmeseler de hissetmek istercesine…
SONRA bir şarkı (yukarıda videosunu seyrettiğiniz)
Hindi Zahra
Güzel yabancı adını bilmek istemiyorum.
Güzel yabancı sadece elini tutmak istiyorum.
Ne kadar güzel olurdu beni orada yapabilirsen
Ne kadar orada kalabiliriz bilmiyorum…

OFFF, işte böyle zamanlarda sığınacak tek yer var Galata’da Kuledibi’nin en sessiz gece bekçisi, kuçumuz Taş Kafa’nın yanında,
kulenin tam dibinde bir çay bahçesi: Gündoğdu.
Bizim kahve, sadece bir buluşma ve sohbet noktası değil artık, bir sığınak bazen de.

UZUN NOT: Geçen gece Çay bahçesinden dışarı bir meyhanede içerken bahçenin sahibi Ekrem ağabeyi gördüm. Bilmediğim bir meyhanede kendimi korunaklı hissettim. Sanki sığınağım yanımdaydı.
Demek ki dedim sonra sığınak dediğin sadece yapı değil aynı zamanda sığınakçılar.
Hapishane sadece parmaklık değil aynı zamanda  içindeki mahkumlar.
Galata dediğin sadece semt değil aynı zamanda Kemal, Aytül, Sergen, Serin, Gizem, Yücel, Sevgi, Vedat, Ekrem, Sait, Battal, Mehmet, Ali, Şaban ve HEPİMİZ…

Bir Cevap Yazın

